Sommarbloggen

Alla inlägg under januari 2015

Av Sommaren - 25 januari 2015 21:10

Vi,inte ni är en simsstory jag ska fortsätta på något kapitel.Hoppas ni gillar den!     

dethär är Viktor och Agnes. Märkte ni att Viktor ser lite surig ut? Vi borde ta med honom någonstans, typ till Bridgeports sportzon?

Aa, det blir bra!

 

Viktor känner doften av kryddiga nachos, han är hungrig, så varför inte?

 

MMMMMMMMMMMMMMM...Den där killen beställde också Nachos!Viktor stirrar så hårt på nachosen, han hungriga stackarn!

 

När Nachosarna äntligen är klara, så får viktor äta i fred. Haha det fick tyvärr inte den tidigare killen.

 

Han åt hastigt upp, så han kunde göra..............................................
..................................................
...........................................

 

Dethär! Han är en ganska bra lyrare, faktiskt.

 

sen kom denna Vampyr...Läskig! tänk om hon hatar trummor och vill att jag dör? nä, får sluta spela och hälsa.

 

Sen kom han på `´coola `` lögner, som att Han har en mormorsmorsfarfarsfar som lever, och att han äger alla tvprogram.

 

Sen fixade han ett fakeleeande och sa Hejdå! och gick hem.

 

Hemma berättade Viktor allt för Agnes,förutom om Vampyren såklart.

Vill ni ha del 2 också?:)

Av Sommaren - 24 januari 2015 18:03

   

Av Sommaren - 10 januari 2015 13:12

Hej! Jag har inte kunnat blogga på kanske mer än en vecka eller så, men ikväll ska jag verkligen försöka lägga in 1-3 inlägg!!

.......Och mer bloggdesign! Måste göra en ny fin header och sånt. :)


Av Sommaren - 3 januari 2015 23:10

    


Dag 1,Bästa expansionet!

Jo,det är lite svårt att säga, men kanske Semesterparadis eller övernaturligt, men en tvåa blir definitivt Katy Perry sötsaker!



Dag 2: bild på dig själv som sim!

Jo, nu har jag en hemlighet som jag avslöjar....: jo att jag ska ha en historia med mig i som sim! så den kommer kännas igen! men  kom ihåg det nu: men om du ska kolla på mig kika där ,uppåt! Tjenare!

Av Sommaren - 2 januari 2015 21:12

Ska köra denna challenge full med challenges som att ta en knäpp selfie eller helt enkelt svara på frågor!

Har gjort denna själv,:=)

Så här kommer den!  


Syns!/Simswhite:)  

Presentation


Hello människa! jag heter Lii och älskar sims. Har spelat det sen trean kom ut,och då var jag riktigt dålig på att göra simmar. sen skaffade jag The Sims Resorce och Bang så förbättrade jag mig.=) Men du, kika runt på bloggen medans jag uppdaterar.Syns oc

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta ska jag göra inlägg?
 1 gång om dagen
 3 gånger /2 dagar
 Så ofta jag kan!
 2/vecka
 5/vecka
 1/Vecka

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

you not swedish? translate here!

Gästbok till er


Ovido - Quiz & Flashcards